onsdag 24 november 2010


- Att snön är tillbaka .
& det är mycket också så himla underbart ;)
- Mitt rum .
Hatar typ golvet men ändå är det as fint och mysigt , speciellt nu när jag har bytat ut det rosa mot rött så blire mer julstämning .
- MJ ft. Akon .
Fan va fett att dom sjunger tillsammans , shit alltså det är av mina favorit artister och så dom tillsammans kan ju inte bli mycket bättre altså .
- Ullared imorgon !
Hihi bara för att jag äääälskar ullared !
- Klarade kemin !
Haha skulle egentligen gjort omprov i kemi idag för jag fick IG , men jag behövde aldrig göra något han ba men du får ett G ändå ! :D
- Klementiiiner .
Hehheh det är typ mumsmumsmums !

- Att det är kallt .
Haha inte bra för då fryser man och det är inte kul .
- Att läsa ...
- Nej asso det är ju skit tråkigt . Har läst ut en enda hel bok i hela mitt liv ! Fyfan man somnar ju , FIL M ♥
- Att sminka sej .
Asso det är sjukt jobbigt speciellt på morgonen när ögonen bara ramlar ihop . Fast jag tar ju igoförsej bara mascara & kajal . Mycket jobbigare för dom som tar typ ögonskugga , brunkräm , fandetjön , puder ...
- Dålig andedräkt !
Men fyfan det är ju skjut vidrigt prata med någon som har äcklig andedräkt , BORSTA TÄNDERNA ! ! !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar