torsdag 28 oktober 2010

rrruuubriiikkk .
Görr ! Nejmen hejhej sitter här och kollar på lite bio som går nästa vecka i halmstad eftersom det är höstlov så åker alltid jag , mamma & farmor dit på höstlovet och går på bio & shoppar . Och detta året ska Melissa med , blir nog skoj . Ah men idag har inte gjort ett skit seriöst jag har luggit i min säng hela dagen och kollat på Andra Avenyn , helt awesome . Men ändå rätt tråkigt men har inte orkat gå ut . Ska snart duscha och sen blir det att kolla en film och gå och lägga mej . Ska inte se alla AA avsnitten idag eftersom jag ska till pappa i helgen så har jag nått kul att se där också . Hehe , ska packa lite senare också för som sagt ska jag till pappa i helgen och slutar skolan vid 11 imorgon ! Det är ju rätt chill . Men förövrigt så vet jag inte vad jag ska blogga om ? Ska nog börja göra lite videoinlägg om det funkar så blir bloggen lite roligare . Men nu måste jag gå ut med Bobo innan han skiter ner sej eller nått han piper som en höna ... Hejdå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar