söndag 17 oktober 2010

Ny design , lite tråkig men men .
He jhej , förlåt för jag inte uppdaterade igår eller idag förrens nu . Men igår sov man ju som sagt över hos Emma med Felicia . Vid typ 6 tiden kom Gurra & Challe , och så va vi med dom lite sen gick dom och då gjorde vi inte så mycket typ kollade tve och sånt . Sen vid typ 8 kom Yves & Simon och så va vi med dom i några timmar helt skoj . Sen vid 10 typ följde vi dom en bit och så gick vi hem till Emma igen . Då typ åt vi massa tjockt och kollade film sen så fick vi skratt attacker som varade i typ 3 timmar ? HAHAH , rikardrikardrikard . Så sjukt det va jag fick ett konstigt ryck och gick runt och skrek rikard ? Det kallas normalt jao .

Ah sen imorse vaknade man vid 8 och började fixa oss eller ah jag & Felicia för Emma skulle ju inte på konfa . Så ah sen gick vi till kökan . Vi fick bära ljus fram till altaret skit läskigt ... Och så samlade vi ihop kolekt eller vad det heter . Pinsamt för jag ramlade när jag skickade runt den saken man lägger pengarna i . HAHA ah sen resten av dagen spenderade man med Felicia och Emma . Och sen gick Emma hem och då va vi med Yves & Simon en stund . Haha många som bryr sej . Men nu ska jag dra och duscha och sen måla naglarna med '' Graffitti nails '' ses . Btw så gifte jag mej idag med Felicia så nu har man ringar och allt . Haha soft (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar