torsdag 14 oktober 2010

Kan inte sova .
Åh är så sjuk trött , men kan inte sova släckte ner allting och låg i sängen i typ 30 minuter och försökte verkligen men det gick inte . Ska väl sitta här tills mina ögon dör och sen somna när jag somnar helt enkelt . Tänkte att jag kunde skriva ett tråkigt inlägg under tiden . HEHE , ah det går ju inte så mycket framåt med bloggen men håller på med en bakgrund just nu men jag failar hela tiden när jag försöker göra headern så det kommer nog ta ett tag . HAHA juste jag slog i mitt huvud typ igår i något och har värsta bulan i pannan ! Gör ont , buhu ... Och så har jag ett munsår som jag har haft länge men den gick det bort men nu kom det tillbaka . Det svider så fort jag öppnar munnen . Hade ett plåster på innan mendet gick inte bra för när jag gapade ramlade det av , vet inte varför jag gapade men jag tycker på nått sätt det är kul att gapa för då får jag ont . Öhm inte så normalt men ah det är rätt kul ändå . Haha jag somnade typ nyss bara la ner huvet lite och ba snarrk . Fast inte riktigt så men börjar bli trött nu så ska sova , vi ses imorgon ! HAHA btw dog typ av denna bilden på fanta ! HAHAHAH ;$

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar