fredag 15 oktober 2010

Jävla munsår jävel .
Buhu mitt munsår svider och jag får ett seriöst dampanfall . Vi har inget jävla läppsyl eller vanich och jag döööööööör . Men nu ska jag inte klaga bara lite . Men skolan idag va helt okej hade ingen SO för hon va typ inte där så jag och Annie ritade hjärtan överallt ;$ HEHE så kan det gå , och sen nån mer lektion och sen gick vi hem eller ah Felicias mamma körde hem oss för vi är lata .

Nu ska jag inte göra så mycket städa och byta kläder och så ? Sen ska jag gå hem till Yves eller Simon och slå nån av dom . Naw , ne jag skämtar bara men ska hem till simon och ge han en sak som han skulle fått i födelsedagsprestent den 29 sep men glömde så han får den nu . Haha ikväll blir det nog att sova över med Emma & Felicia . Och imorgon vid 9 -13 äre konfermation , wiho ! Fyyyyfan va lame . Menmen så är det , nu ska jag gå och dampa på mitt munsår . Puss vettja . Bild på mej i nuläget iiillllaaaaa !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar