onsdag 20 oktober 2010

Jag har klippt mej ...
Shit trodde fan aldrig jag skulle säga det här men jag har klippt mej kort . Eller asso inte jätte kort utan till axlarna . Jag och felicia fick en ryck och ville göra något helt random så vi klippte oss . Fan va lessen jag blev när jag såg allt mitt fina hår på golvet . Buhu :( Men gjort är gjort och man lever ju bara en gång ( kanske , fast jag tror på liv efter döden ) så man får la passa på att prova lite olika stilar . Det blev la helt okej faktiskt . Men ni får bild lite senare för nu ska jag äta . Pusss .

1 kommentar:

  1. Haha, e de det som va den stora hemligheten ? ^^
    HAHA, om de nu är så att ni har gjort de så tror jag att iaf du sarah kommer passa i de (: felicia kan jag inte tänka mej i kort hår men de blev nog brao de med ;p

    SvaraRadera