söndag 10 oktober 2010

Jag älskar mitt rum .
Aw , jag verkligen älskar mitt rum nu när jag möbelerat om . Så gullit är det , hihi . Men ja innan va man med Felicia vi gick till konsum och köpta Aceton och sen hem till henne och städade . Sen hem till mej och gjorde mat , köttbullar & mos . Och sen åt vi marängawish och kollade på Camp Rock 2 . Den är fan as bra , sen gick vi ut med Bobo och då gick hon hem och nu siter jag här och kollar klart på filmen . Rekomendrar starkt att se den ! Nu satte jag på filmen igen för den tog slut , haha blev sugen på att se den igen .

Ska duscha och sånt sen blire att sova , orkar verkligen inte skolan imon . Menmen soft dag iallafall , ah puss vi ses imorgon eller senare , hihi . Bild på hur naglarna blev av '' Graffiti nails '' , suddig bild men bättre än ingenting iallafall .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar