måndag 11 oktober 2010

I belive i can , I belive I will ♫♪ ♥
Hej , har inte hunnit blogga idag för direkt efter skolan gick jag , Felicia & Emma hem till mej och jag klippte Felicia's toppar , klippte upp & klippte luggen på henne . Är hennes privata frisör eller vad det heter , men ja . Sen efter det gick vi hem till Emma's pappa och då kom Frida också . Sen gick jag och Felicia hem till mej och igen och fläta varandras hår för att vi inte har något liv . HAr typ 15 flätor i håret hoppas på att det ser vettigt ut imorgon ?

Haha nu sitter man iallafall här på mitt rum och dricker te , har jätte ont i halsen och är förkyld . Jobbigt , men klockan är bara halv 8 så jag ska sätta på mej pyjamas och kolla på '' Musse Pigg & hans vänner firar jul '' och plugga lite so . Imorgon för vi förövrigt också reda på vårat engelska prov ... Spännande , hoppas det gick bra . Jag är nästan säker på att jag fick minst G iallafall . Yes men nu ska jag dricka klart mitt te och göra det jag skrev att jag skulle göra , vi ses imorgon innan eller efter skolan , puss ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar