måndag 25 oktober 2010



- Hösten .
Haha alla dissar typ den underbara hösten , fattar
fan inte varför . Det är ju fan så jävla skönt när det
regnar , jag älskar verkligen regn + rätt msyigt att
det är så kallt , så fet hiss på hösten asso !
- Facebook .
Görr , facebook är fan as bra . Innan hatade jag fb
men det var bara för jag fattade inte men nu fattar
jag nästan allt och det är roligt med alla roliga
grupper , haha GO GO facebook !

- Volbeat .
Bästa bandet i världen seriöst hur skön är inte
deras musik det är fan en drog för mina öron .
Längtar tills jag får min Volbeat t-shirt !

- Mitt munsår är borta .
Yes yes yes märkte nyss att mitt musår va
borta , men fortfarande ett litet märke men
det svider ingenting gött som fan !

- Höstlov om 4 dagar .
Ja det finns väl inget mer att säga än
U-N-D-E-R-B-A-R-T

- Min räls ska bort om typ 15 dar .
ÅHHH fyfan vad jag har längtar alltså
ska bli så jävla skönt att bli av med den
och ser hur mina tänder har blivit !



- Att duscha Bobo .
Haha hatar verkligen att duscha Bobo , han
skakar & ruskar sej hela tiden så jag blir ju
blötare än vad han blir ! Illa där ni .

- Skolan .
Åh jag dör , okej själva skolan är väl
nästan helt okej men alla jävla prov .
Har förihelvete 2 förhör + 4 prov
denna veckan på tis - tors .

- Min mobil .
Nae älskade den innan men inte nu längre
eller jo det är ju klart att jag älskar den
skulle faktiskt inte klara av än dag utan min
lilla älskling men nu är det så att den fuckar
upp sej helat tiden och låser sej så jag måste
ta ut batteriet och sätta tillbaka det ...

- Min räls .
Åh , den fastnar i mina kinder hela tiden och
så måste man dra bort den och det gör ju inte
så där lite halvt jävla ont alltså .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar