söndag 31 oktober 2010

Hejsan ...
Har inte haft lust att blogga någonting för jag har absolut ingenting att blogga om . Så jag ska nog sluta blogga helt och ta bort min blogg , inte helt säker med det blir nog så . Idag har jag inte gjort så mycket , va och handlade en stund och sen har jag kollat film med pappa & Kevin och annars hela denna helgen har jag kollat på mer än 50 avsnitt av Andra Avenyn , hehe . Så kan det gå men iallafall . Ska hem imorgon , åker vid 6 på morgonen med min farbror Tom så det blir ju lite jobbigt att gå upp så tidigt på lovet . Hihi , längtar tills onsdag ska åka och shoppa med mamma , farmor & Melissa i halmstad , gå på bio & keka ! Ska bli skit kul , men nu ska jag gå och lägga mej vi ses imorgon tror jag får se hur jag gör med bloggen . Puss hej !

1 kommentar: