söndag 3 oktober 2010

fortfarande damp .

Jävla skit äckliga piss internet .
ÅHHHHHH ! mitt internet kan gå och ta sitt fucking liv jag dör snart ! Så jävla segt seriöst om mitt internet va ett djur skulle det fan vart en sengångare eller vafan det heter jag har sånt jävla damp och ÅHHHHH ! Förlåt för alla jävla svärord men dödödödödöödödödödö !

Okej , ska försöka lunga ner mej lite nu och berätta om dagen . Jag och felicia gick till netto vid typ 12 tiden kanske ? Så köpte vi 3 liter läsk till så nu har vi 9 liter ! Haha hoppas det räcker sen köpte vi godis och salta pinnar ? Och lite mer saker , hehe . Yes sen gick vi hem till felicia och laddade ner all musik vi skulle ha och fixade det . Och gjorde lite listor vad vi skulle ha med oss och allt sånt skit . Yeye , sen gick jag hem vid 4 och åt och tänkte städa men jag fick ett anfall och började gråta så jag smsade felicia och bedde henne hjälpa mej och det gjorde hon ! Tack , men hon tjänade faktist på det ! 2 tröjor & 1 par byxor & 10 kr . Generös är jag jag vet ! Sen följde jag henne hem och gick ut med bobo och nu sitter jag här och dör 5 gånger i rad . Hehe , nu ska jag kolla på en film vi ses ikvälllll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar