söndag 24 oktober 2010

Fan har inte pluggat .
Har inte hunnit plugga än , eller jo hunnit har jag ju men vid 2 somnade jag och sovde till 4 och sen gick jag ut med Bobo . Och nu sitter jag här och har nyss kollat klart på filmen '' Phat girlz '' riktigt bra är den sett den massa gånger innan men den är sjukt bra , rekommenderas . Men nu eller om en stund ska jag iallafall börja plugga och kolla på '' Mitt liv som popstjärna '' sett den innan också men den är också rikitgt bra ;) Skola imorgon , fyfan va tråkigt livet är asso . Allt jag gör är ju fan att va i skolan typ iallafall . Wiho det regnar nu igen , hihi vill gå ut men måste plugga . Äsch , asso helt onödigt inlägg vi ses senare ! En bild på mitt halsband som jag fått från Ida i julklapp 2009 , älskar det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar