torsdag 7 oktober 2010

Färgar håret !
Hello hello , shit förlåt för jag inte bloggat på typ 2 dagar men har verkligen haft fullt upp ! Har pluggat vart med kompisar och massa sånt . Men ja jag har faktist tänkt på saker som npg kan göra bloggen lite bättre och ska börja med det efter denna helgen tror jag . Men ja nu sitter jag och färgar håret brunt , men det ser ut att bli liiiite rött i också , läskigt . Men vem vet det kanske blir bra . NI får sån före / efter bild senare ikväll . Nu ska jag snart skölja ur färgen och sen äta . Imorgon blir det fest , har ingen aning om vad jag ska ha på mej men tar fan bara nått pallar inte bry mej så mycket . Imorgon blir det nog ingen uppdatering förrens typ vid 12 på natten och då orkar jag inte så vi ses ju inte förrens på lördag ! Men ah skriver senare ikväll om hur det blev , puss ! Typ sån färg som på bilden vare på kartongen , så hoppas det blir nått liknande nu är mitt hår skit ljust !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar