torsdag 21 oktober 2010

Det har snöat !
Hej , har inte hunnit blogga idag orkar inte säga varför men tror inte nån intresseras av det så väst ändå men ja . Skolan va riktigt lam , sen efter gick man hem och gjorde massa tråkigt sen gick man till Felicia och hjälpte henne att passa Oskar ( hennes lillebror ) vi kollade på tv och åt och typ skrattade sjukt mycket . Haha , görr ! Sen hem och gick ut med Bobo nu väntar man på att maten ska bli klar , hihi . Juste idag har det snöat ! Fett cool liksom oktober och det snöar ?! Det började typ på SO;n och alla bara : Oh my god , det snöar ! Fan va glad jag blev , det snöade riktigt mycket men bara en stund så det syns inte på marken eller vad man säger . Men ja , annars har min dag inte vart så speciellt rolig . Kändes konstigt att vakna med kort hår , haha fick ett seriöst damp anfall och började nästan gråta för jag saknade mitt långa hår :( Men ja så är livet , görr . Men Emma h , hjälpe mej iallafall och sa hur man typ fixade det bra när det är kort så gjorde hon det på mej så ska se om jag kan göra det själv imorgon orkar inte nu . Ses senare ska städa nu , pussen . Jag är tråkig & ni får ingen bild .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar