fredag 1 oktober 2010

Bless the broken road ♫♪ ♥
Tja , nu sitter jag här i min säng och kollar på Bolibompa , rätt kul är det ändå . Lyssnar på musik och chillar lite också . Idag vaknade man vid lite innan 9 klädde på mej och allt sånt sen åkte jag och mamma till doktorn . Och så kollade han på min rygg och allt sånt . Ska gå till en sjukgymnast och försöka rätta till min rygg ... Fattade inte riktigt men ah , den hade fel '' ställning '' . Men jao så det blev ju ingen skola idag . Kanske ska gå dit nu men har bara 1½ lektion kvar så känns lite onödigt ? Ah vi får se . I helgen vet jag inte vad som händer imorgon är det konfa skit 9 - 13 . Asso det är rätt kul men det suger att det börjar så tidigt -.- Ah annars ska jag väl plugga & va med kompisar i helgen skulle jag tro . Jao , men nu ska jag gå och hämta lite vatten . Ses senare !

1 kommentar:

  1. Gå in och gilla Easewhite sida på Facebook skriv sedan i en kommentar i tävlingsinlägget att du gillat statusen - Så lottar jag ut ett paket med tandblekning + skenor till en lycklig vinnare!

    SvaraRadera