lördag 18 september 2010

super nice !

Fredag : Först så var det skola , och efter det så gick jag och felicia hem till mej och fixade färdigt kladdkake-tårtan . Sen bytte jag om och packade och sånt . Och så drog vi till felicia , där fixade felicia sej och packade . Sen åkte vi till ida, när vi kom dit knackade vi på och när hon öppnade så blåste vi i såna där grejer ni vet sånna där som tutat när man blåser som man typ blåser i på fester ? HaHa svårt att förklara men hoppas ni fattar .

Sen gick vi in till hennes rum och gav henne presenterna . Sen kom alla gäster typ , sen åt vi typ , bullens kåv , sallad ,fetaost , bröd . Asso massa gött , hehe . Sen gick vi in till idas rum igen och lollo va också med . Idas kusin , haha hon va nice . Så kollade vi på Titanic , första gången för mej , haha mobbad ! Men fan så bra den va , rätt lång men underbar . Sen fikade vi , cheescake & marägswisshh . Fet gott , sen åkte alla hem och vi gick och la oss och snackade i några timmar sen vid kanske 3 somnade jag sen vaknade jag igen vid 5 och kunde inte somna förrens lite efter 6 . Jöbbigt , men jao sjukt bra fredag .

Lördag : Vaknade hos ida , klädde på mej sen körde idas pappa hem mej och felicia . Så sminkade jag mej och fräshade upp mej och sånt . Sen sprang jag till felicia och vi gick till kökan . Hade skit brottom men vi hann iallafall . Vi började klockan 9 och vi kom hem typ 20 i . Haha ah , men så kom vi dit och typ bedde . För er som inte fattar så ska jag konfimera mej så ah . Sen efter vi hade bett så gick vi upp till ett rum och körde några lekar och sånt . Efter det så gick vi till ett annat rum och målade '' maskar '' asso inte såna djur , utan sona man har på ansiktet ni vet ? Jao och efter det va det fika . Frallor , kakor , bullar & saft .Fet gött jao , haha typ ätit 500 kilo mat . Men ah sen körde vi lite mer lekar och fick papper och masa sånt . Sen vid 13.00 slutade vi äntligen , 4 timmar i kökan är inte direkt något kul när man inte ens tror på gud .

Men jao , och då hämtade mamma & kevin mej så åke vi till famo & åke . Åt mat och snackade och sånt sen åkte vi hem och jag vilade sen stund . Sen vid 4 stack jag ut med felicia & emma . Vi cyklade till emma och kollade på film och lite sånt . Sen vid lite innan 21.00 stack jag hem och åt och nu kollar man på : Guds tre flickor och ska snart städa lite . Blev rätt mycket text mej det är la nice lite då och då . Vi ses imorgon tror jag , puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar