söndag 26 september 2010

Städning !

Hej sötisar !
Kom hem från Fille för en stund sen , gjorde inte så mycket . Planerade lite , juste jag kan säga vad nu . Den 8nde eller 9nde oktober ska jag och Felicia ha födelsedagsfest . Det ska nog bli kul , men ah sen gjorde vi väl inte så mycket mer .

Nyss har man ätit Enchiladas . Haha inte en aning om hur det stavar det men ja . Det är sån taco köttfärs i såna runda bröd med ost sen in i ungnen och sen sallad till . Svårt att förklara men gott var det iallafall . Nu är det städning som gäller . Det ser förjävligt ut asso . Shit , men jao . Efter det ska jag duscha och sova . Men det är väl dags att jag tar tag i detta ? Haha någon som vill hjälpa mej , hela min gadrob ligger på golvet + allt det jag köpte i ullared som det förövrigt kommer bilder på senare eller imorgon . Men ah kom fall ni vill hjälpa till , haha ! Jao men vi ses la senare om jag inte försvinner i röran ... Puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar