torsdag 23 september 2010

juste ;$

Kom på att vi hade borlängeloppet idag , springa / jogga / gå en mil . Ska inte va med , jag får för ont av att springa när det är kallt . Men ska fråga maja om jag får springa nån annan dag typ efter skolan eller någon helg när det är varmt . För nu är det lixom 8 grader ute och det kommer ju iallafall inte gå upp till mer än 10 . Så jao , men ah borlängeloppet ska va '' funktionär '' 8-10 . Sen 10 - 12.30 , får vi göra vad vi vill . 12.30 - till 14.30 , har vi lektioner . Kommer nog va rätt chill . Sen ska jag nog va med Fille och planera lite , haha kan inte säga till vad än men ah . Nåt som händer i oktober kan jag säga ! HEHE , yesyes men nu ska jag sminka mej och sätta upp håer i en lite bullbolle ! Hihi ;$ Juste jag snackade med dennis igår , längesen nu . Tönt är han ! Babe på bild ju !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar