torsdag 2 september 2010

coool chey .

Jo jag har verkligen bra rubriker ! Lite iallafall , har märkt en sak jag har blivit beroende av tuggummi . Och jag har inga , eller ah mamma har men dom är snart slut . Och dom i skolan är också slut . Wähähähähä :( Men ska köpa imorgon , för får ikke gå ut idag ... Men idag har man inte gjort ett skit suttit och försökt klar level fucking 45 på rebubbled men det går bara inte ! Får fan acne , eller asso det hoppas jag jag inte får men typ säger det hela tiden . HEHEH nu sitter man iallafall här i en fotölj eller va det nu heter eftersom mina andra datastolar har jag råkat tagit sönder (a) HEHE , ser ut som ett affärs-mongo , gulligt . Lyssnar på det där introt av Guds tre flickor orkar inte stänga av det låter så här ! : Dudududududud-dododododod- Didididi - Dididid - Dododod - dudududu . dihihdudududoo . Hehe galet . Nej nu ska jag spela lite rebubbled vi ses !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar