fredag 24 september 2010

äntligen fredag !

Hej i lingonskogen .
Öh , retard rubrik . HAHA men hej hej . Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag var hos felicia tills 7 och sen kom jag hem och tänkte sätta mej med datan i tve-rummet men så hade den inget batteri så jag lämnade den på mitt rum för laddning . Så såg jag på Idol och two and a half men . Sen gick jag in till mamma och tjatade massa skit som jag inte ens tror hon lyssnade på ;$ Haha inte så många som lyssnar på mej när jag pratar mycket . Hihi men iallafall i helgen blir det att va hos farmor jao ! Efter skolan ska vi till ullared och shoppa förfan ! HEHE ska bli ubernice ! Annars vet jag faktist inte vad jag ska göra i helgen ska nog vila rätt mycket ar så sjukt ont i ryggen , så lite gatt med en vilohelg typ ? Nästa helg drar jag förmodligen till pappa och nästa så händer en sak som jag inte kan säga än . HIHI nyfikna ? ;) Men iallafall , nu ska jag dra till skolan -.- Och efter hinner jag inte blogga , så jag bloggar ikväll efter ullared . Hejdå , puss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar