fredag 16 juli 2010

visste ni att ? ...

1 . Jag har fobi mot navlar .
2. Jag har ett '' ticks '' att ta saliv på mina händer .
3. Jag ville ha ett sommarjobb , men är för lat .
4. Jag är jävligt vig .
5. Jag kan inte måla mina tånaglar .
6. Hatar att ha strumpor .
7. Min naturliga hårfärg är blond/guld .
8. Jag kan inte äta körsbär .
9. Jag kan / vågar inte sova med halsband .
10. Jag har inte användit fandetion i ansiktet sen 5an !
11 . Och i 5an tog jag det bara för att .
12. Jag älskar kissies blogg och henne !
13. Jag kan börja gråta för jag inte hitta kläder .
14. Jag kan börja gråta för det är stökigt .
15. Jag kan knappt ligga / sitta / stå still .
16. Jag brukar ta kort på mej när jag ser som fulast ut .
17. Sen sitter ja och skrattar åt dom korten , länge ...
18. Jag är nog inte normal .
19. Jag är klantig , på bion i onsdag välte jag soptunnan ...
20. Jag har rätt dålig hörsel .
21. Hatar att sova med täcke på fötterna .
22. Om jag är själv pratar jag med datorn , mobilen & kläder ...
23 . Hatar att ha vantar .
24. Jag måste ha jätte tajta jeans annars hänger dom i röven .
25. Jag gillar mer att ha jeans än mjukisbralls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar