tisdag 20 juli 2010

oh så varmt !

Godmorgon ! Vaknade la runt 11 tiden idag och satt mej här direkt . Sjukt varmt idag men blåser lite men funderar på att gå ner till havet :) Ah annars blir det la mest att vara ute idag i det fina vädret broder , haha . Juste fick en fråga om vad jag hade för märke på mitt lår . Jag har opererat bort en leverfläck för dom trodde den hade en sjukdom men det hade den inte , men den kunde fått om jag skulle låtit den sitta kvar . Tror jag tog bort den i början av febuari 2009 , eller något sånt eller kanske 2008 . Har faktist ingen aning , det är sjukt ful typ lila / rosa . Men innan var det mycket fulare som ni kankse kan förstå , men här kommer en bild på hur det var typ 1 vecka efter , 1 vecka efter jag tog bort stygnen & hur det är nu ! Jaop , men nu ska ja gå och dricka ett glas jucie eller saft eller något sånt så vi ses senare , puss :) Klicka för större bild .

1 kommentar:

  1. usch det ser inte roligt ut !
    jävligt fin backgrund :)

    SvaraRadera