tisdag 20 juli 2010

- älskar låten ♫♪

Just gonna stand there and watch me burn but
that's alright because I like the way it hurts ♪♫


Damn , älskar låten det är denna hittar inte den riktiga på youtube men spotify . Så sjukt skön , haha har typ hatat den innan men nu när alla tycker den är uttjatad så börjar jag gilla den , haha jag är lite udda som sagt ! :) Men iallafall idag har man inte gjort så mycket har typ vart ute på förmiddagen och hjälpt till lite i trädgården och sen vid 3 tiden så åkte jag och pappa in till stan och gick på ikea , och åt där hihi as gött köttbullar & mos . Sen in till biltema , och sen elgiganten . Chill , och nu är klockan redan 19.10 . Shit dagarna går fort och om 11 dagar fyller jag år ! Längtar , hehe . Nu funderar jag på att gå ut lite till så underbart väder ! Men vi hörs senare ! förlåt får kass update men det är ju sommar !

1 kommentar:

  1. Håller med, låten är underbar! Hela mitt hus (bor med massa vänner i en lägenhet) går runt och sjunger på den hela dagarna. Galet...:)

    SvaraRadera