torsdag 15 juli 2010

jevla möjs väder typ ju ? :)

God morgon ! Idag vaknade man klockan 07.30 !! Av den förbannade åskan och spöregnet . Men man kan ju faktiskt inte låta bli att tycka att dej är mys ? Eller hur , hihi . Men ah låg och bara lyssnade på regnet och drog mej i sängen en stund . Sen gick jag upp och gick hit till datan ( som vanligt ) haha . Ah idag ska fillan hem :( Kommer bli lite lamt utan henne , men jag överlever nog . Har haft sjukt kul denna veckan med henne iallafall . Haha ah , bion var sjukt bra igår . Om ni inte kom ihåg så va vi på Shrek 4 i 3D . Det va sjukt coolt med 3D hela filmen , och den va hur bra som helst , 5/5 frank's ! Så är det men nu tror jag fillan börjar bli hungrig så ska väl hälla upp lite mat i skålen till henne och sen kanske gå ut och rasta henne om hon vart snällt . Hehe * ironi * typ . Yes så är det , men juste jag ska ju med och lämna fillan idag så är kommer inte blogga på typ ett tag eftersom jag åker hem till mamma en stund för pappa skulle hjälpa farfar med nån sak så jag sticker hem och typ ta lite mer kläder , haha . Men ah vi ses ikväll eller senare . I´m out ! / tixz :) + bild på scooby för han är bäst ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar