fredag 16 juli 2010

Godmorgon , eller nej God middag ! :)

Haha hej bloggen , klockan är 20 i 3 och jag har inte bloggat . Hihi men som sagt har ja ett liv som inte är att sitta vid datan . Men ah idag vaknade jag klockan 12.30 , sjukt sköönt att sova ut ! Sen åt jag frukost och sen sov jag lite till . Sen vid typ halv 2 åkte jag och pappa ner till havet på moppen och badade lite , sen till hemköp och köta sånt man grillar för farmor & åke ska komma . Yes och nu är man hema igen och ska alldeles strax gå och duscha . Juste fick en kommetar som var en fråga . Haha jag låter helt rubbad men ah så här stog det :

1 kommentarer:

patricia ;* sa...
är det du själv som gör din design ? Alltså
både bakgrunden och heddern ? :) Sjuuukt
snygga blir dom varje gång :) Puss §
16 juli 2010 14.39

Svar ;
Ah du det är jag som gör dom :)
Haha tack ska du ha , :)

Men ah nu ska jag gå och duscha vi ses ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar