torsdag 22 juli 2010


Det här med att ha sin egna åsikt . För någon dag sen skrev
jag att jag inte gillade ett par skor , och då började folk bara
säga jo dom är skit snygga , är du dum eller ? Och massor
av sånt inte för jag tar illa upp men shit ?! Vad är det med
folket nu för tiden , man får la ha en egen åsikt . Även om
alla tycker dom skorna va snygga så gör jag inte det . Jag
är som sagt lite udda men fy fan va glad jag är för det alltså.
Jag gillar inte så mycket skor med nitar & inte gladiator
skor . Det är inte min stil , och då ska jag inte behöva ändra
min åsikt för att dom flesta andra tycker det , right ?! Och
för den delen så alla går runt med såna skor , hur kul är det
att komma i såna skor då ? Jag är fan inte en i mängden , inte
som alla andra . Jag är mej själv och med det kommer jag
komma långt . Kommer aldrig ändra mej för att passa in i
någon annans ögon . Förlåt för svärorden men är lite smått
piss't off . Hehe , bloggar mer imorgon vi ses då . Pusss ! :)

1 kommentar:

  1. jag håller med dig till 100 % :)
    Helt fin bakgrund på bloggen ! =)

    SvaraRadera