lördag 17 juli 2010

det handlar om kärlek och respekt ♥

Har suttit och kollat massa sidor och bara
tagit det lungt känner att det drar i ögonlocken nu .
Men iallafall en sak jag kom och tänka på . . .

Hur många det faktiskt är som klagar på Alexandra '' kissie '' Nilsson . Det är sjukt faktiskt , att man bara kan sitta bakom sin dator och helt enkelt mobba henne . Ni känner henne inte eller hur ?! Shit , jo visst i sin blogg är hon kaxig och allt sånt men fan va alla är trögfattade . Hon spelar en '' roll '' i sin blogg . För i bloggen är hon Kissie , i verkliga livet är hon Alexandra . Och Alexandra verkar va en super tjej som är hur snäll & söt som helst . Hon provocerar er just för att ni ska göra det ni gör , kommentera . För det är ju det hon tjänar pengar på att ni kommenterar och läser hennes blogg överhuvudtaget ? Om nu nu bara ska klaga på henne varför ens läsa hennes blogg ? Det stör mej nått såenormt mycket . Jag fattar inte hur en människa ens kan skriva så dumma saker som ni skriver till henne , hon har inte gjort er något men ändå fortsätter ni klaga , det är faktiskt rätt patetiskt om jag får säga det själv ... Respekt till Alexandra ! ♥

Men ah tillbaka till mej nu för jag är så fruktansvärt tuff . Nej men jag funderar faktiskt på att gå och lägga mej , men problemet är att jag inte har någon bra film att se och det går ju inte att somna utan film , hm ... Haha får la se på några sex and the city avsnitt eller något sånt . Börjar få stickningar i mina jävlar händer nu och lederna gör så sjukt ont , och då ska vi inte tala om min rygg . Det är faktiskt hemsk , men sånt är livet . Nej nu ska jag inte uppehålla er så mycket mer typ , har gjort en ny header , men kommer inte ha den än på ett tag för jag byter hela tiden så nu ska jag ha denna ett tag iallafall , men kan ju iallafall lägga ut header - bilden . HEHEH , men nu ska jag fan ta mej sova innan jag däckar här , puss godnatt ses imon ♥ eller kanske byter idag om jag får tråkigt HEHEHE .

2 kommentarer:

  1. håller med dej Sarah . Dom känner ju inte henne men ändå bara klagar dom på hur dum , ful , äcklig och massa sånt hon är .

    Jätte fin blogg alltså !

    SvaraRadera
  2. håller med sötnos ! <3
    / ebba <3

    SvaraRadera