lördag 17 juli 2010

2 veckor kvar ! :)

Hej alla , idag är det 2 veckor kvar tills jag fyller 14 år ! Hihi längtar som fan , sen så bara 1 år kvar tills man får en fucking moppe ! Yes haha ah men iallafall har typ nyss ätit , grönsaks wok , kåv , tortilla chips & lite sånt , det va gött . Så nu ska man nog sova snart för jag är så sjukt uber trött fast klockan är bara 7 , haha . Men ah hoppas ni har haft en sjukt skön dag . Haha ah fast nu är jag inte lika trött längre så kanske kommer ett inlägg till sen . Haha ah :) Funderar på att ha veckans blogg typ . Ah får fortsätta fundera på det ett tag , men ah vi ses kanske senare , pusss ! :) + dagens låt ; Justin Bäver - Never say never . Jo jag gillar justin , men jag tycker det är kul att säga bäver :) HAHAHAH noliiiiife här vafan , men ah pusss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar