måndag 21 juni 2010

steke dag !

Tja tja , nu sitter man här och ska snart gå och duscha .
Klockan är 22.22 och jag är inte trött alls ! Idag har dagen
vart sket kul , vid typ 12 eller 2 eller något, stack jag till
felicia vi typ gick till Ida och va med , Linus , Simon ,
Carro & Yves . Gjorde la inte så mycket , sen gick vi
till vårdcentralen eller ah jag och felicia för dom andra
va någon annan stans . Ah men jag och Felicia gick till
vårdcentralen och kollade ett bett hon har fått som har
svullnat skit mycket . Men hon typ köpte en salva och
sånt skit ! :) Sen när vi kom ut va dom inte där längre ,
så vi gick till felicia och sen ute och lite så . Sen typ va
vi ända tills 20.00 så gick jag hem och kollade på en
film : Bring it on - In to win it . Skit bra var den ,
ska se den senare ikväll också , haha nu chattar man
lite på msn och så och retar Dennis (a) Haha snäll är
jag , Yes men nu måste jag duscha och sen sova , cya ♥
juste fixade headern lite bara annan text men ska göra
en ny snart så fort jag tagit lite nya bilder typ . pusssss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar