tisdag 1 juni 2010

Konstigt & långt inlägg om lite skit ! :)

Hej bloggen , idag har jag bara chillat ingen skola eller så har sjukt jävla ont i mitt ena öra .. Vettefan varför och nästan och ögonen rinner ... Pollenallergin ? Vet inte det kan ju va det har ögondroppar någonstans men vet inte vart får la leta upp dom.

Inte för att skryta nu men jag har faktiskt 190,50 kr . Haha inte så mycket men jag sparar tills sommaren det är ju alltid bra att ha .

Sommarlov om 1 liten fjuttig vecka .Shit man tror inte det är sant, har inte fått min klänning än men den kommer troligtvis imorgon , beställde en ny för den andra var så konstig i storleken . Ah sen ska jag nog ha lockat eller plattat hår och vita ballerina skor . Men det stora problemet är ändå håret , om jag har lockigt så kommer det ändå bli ganska fail efter en stund tror jag . Och om jag har platt och om det regnar så kommer det bli fult - lockigt . Får la prova på lite olika imon eller ikväll . Luggen ska antagligen va nedsläppt eller så ska mamma lära sej att göra en inbakad-fläta i luggen ...

Juste imorgon får jag ett par nya'' Converse '' också . Bild på dom där nere , snygga och absolut inte vanliga , beställda från nån japansk / kinesisk sida . Hoppas bara att dom passar ! Det är dom nummer 1 , som är ingrngade och masa pilar mot på bilden , för er som är lite efter ...

Kom på en sak innan , jag vill sjukt gärna till New York , ni vet typ Manhattan där '' Carrie '' i sex and the city bor . Det verkar sjukt coolt . Det är en stor önskan att åka dit . Japp så var det med det men nu har jag inte mycket mer att säga så jag skriver la lite mer sen ikväll . Ha det wonderbart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar