tisdag 22 juni 2010

hey soul sister !

Tja alla , nu gör man inte så mycket. Vid typ 2 tiden åkte man med Felicia och badade , roligt roligt . Haha , sen åkte vi hem vid kanske 4 tiden , sen så hem och fixade lite och så sen va man med Felicia igen , hon ska troligtvis sova här inatt om det går . Hoppas på det . Imorgon ska jag till Skåne , till våran stuga med Farmor och hjälpa henne att fixa maten och sånt skit till fredag när det är midsommar . Så ska va i skåne fredag - lördag . För på lördag ska vi fira farmor , hon fyller år hon är 59 tror jag så hon fyller antagligen 60 då . Sen lördag - söndag ska jag va hos pappa i kungsbacka . Ska väl bli kul men kommer nog bli lite lång tråkigt , men men . Kan nog blogga för dom har trådlöst internet där så ah och hos pappa så kan jag ju också blogga . Haha ja så är det . Men nu måste ja packa och städa innan Felicia kommer . Puss hej + lite bilder sen vi badade.


bryggan och våra skor , och så står det ; sarah & felicia.


felle pelle sitter på lilla bryggan , hahah .


jag sitter på bryggan , haha


felicia hoppar in i vattet cool som hon är ;)


och så jag och felicia steker på bryggan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar