torsdag 24 juni 2010

hejsan svejsan apor !

Nu sitter amn fortfarande här i stugan då har inte gjort så mycket hjälpt till att sätta upp partytältet och lite sånt skit . Annars har jag väl varit fastklistrad vid datan , haha . Men iallafall ema gjorde en bild till mej i photoshop så satte hon dit en sån percing i underläppen jag vill ha , för jag skulle se om jag passade i det och jah det tycke jag att jag gjorde hoppas ni också tycker det , fast en lite mindre sån '' prick '' eller en ring , eller båda fast inte samtidigt men så man kan byta . Vill fan pierca mej där så snälla mamma i födelsedagspresent !? Och så gjorde ema också håret lite blondare och ja tycker också det va nice så funderar på att blondera mej , eller ah göra det så som på bilden fast lika ljust överallt , hoppas det blir bra :) Haha yes yes , men nu ska vi äta hamböjare så vi ses , pussssssssssssssssssssssss ! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar