söndag 30 maj 2010

okey ursäkte lite då .

dålig uppdatering sen torsdags , men som sagt var jag med om en cykelolycka och fick åka ambulans till akuten och kom hem sent på torsdags kväll , sen på fredagen så fick jag åka tillbaka och stanna typ tills klockan 5 , sen så vilade jag bara hel dagen , lördag var jag på gisledagarna ( marknad/karneval) kul , men hade jävlans ont i knät & ryggen . sen kom man hem typ vid halv 6 tiden , och sen vid 9 drog man till felicia och sovde där . + att jag tror fan jag börjar bli sjuk , hosta som fan och förkyld . Ah och idag är det söndag då , kom hem från felicia för en stund sen , mors dag idag . har as ont i ryggen så funderar på att vila lite och ta en tablett ... mh vi får se, men updaten blir bättre nästa vecka , ses .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar