måndag 24 maj 2010

Måndag vafen !

Halloya har inget att skriva just nu så jag berättar
lite om min suuuuujkt intressanta skoldag vafan :)

Mentorstid - Det kom någon tant och pratade om
höselskador ( vi har en i vår klass som har det )
så fick vi prova en sån hörselmaskin och höra hur
jobbigt det va att ha en sån när det blir höga ljud
hopps vi tänker på det för det va sjukt irriterande.

Fysik -
Tråkigt som fan , men gjorde inte så mkt.
Slöjd - Håller på med min pyjamas så det va kul.
Engelska - Rätt chill typ pratade bara och sånt .
Mat - Omg sjuuukt vidrig soppa, åt ba fralla .

Svenska -
Jobbigt som vanligt , alla skrek så man
fick ont i huvet sen så hände en sak också ...

Matte -
Hahahahha mitt byxben fastanade i
knävecket för jag skulle dra upp och kolla om
jag hade fått blåmärke , och så fick vi inte ner
byxan igen så vi fick sluta tidigare och gick in
på toan och tog tvål och smetade på så det skulle
glida lite mer , men det gick inte seriöst så försökte
vi typ i 20 minuter sen gick det ! =) Men fick
märken från det , hahahahahhahahah .

Musik -
Erik är cool och han klickar ;) hahah.
Men det va sjuk chill och vi ( jag , feffe , ida & kjell)
satt inne i ett rum och sjöng låtar vi fick välja
själv , hahahah det va as kul vafaaaaaaaan


Ah sen gick jag hem & la mej i mammas säng ett tag
och ba chillade läget , sen åt jag flingor och sen satte
jag mej här , just nu är bobo hos frissan ska hämta
han klockan 5 , sen ska jag & mamma till farmor .
Men nu orkar jag seriöst inte skriva mer , ses !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar