torsdag 20 maj 2010

inget att skriva så berättar la lite om skolan idag .

Engelska - kom för sent , satt och retade armin

hela lektonen och sa sho bre ! i ca 1 timme .

Spanska - Kollade på film som heter ;
Louis y Tia maria . Den är bra =)

Svenska - fick gå åt och jobba lite med
olika j-ljud . soft och varmt , men kvavt.

Mat - Vidrigt . Raggmunk & fläsk ...

Idrott - Gick med Felle, Ida & Annie .
Typ gick runt som idioter och så .

So - Spelade upp någon teater som
vi har övat på , min grupp va bäst ...
*host * not *host *

Matte - Fick sluta 35 minuter tidigare ! =)

Sen började det åska & blixtra, man kännde
det på vädret det är så kvavt , och har haft
ont i huvudet hela dagen och det får jag alltid
när det är sånt här väder , så cyklade jag hem
och när jag kom hem åt jag lite och så , sen la
jag mej i sängen och såg på ; En häxa i familjen.
Älskar den filmen och har gjort det ända sen
jag va 5 ! :) Klockan är 5 nu , snart kommer
bror hem han ska va här i helgen . vet inte
vad jag ska göra i helgen kanske va med nån.
Usch har så sjukt ont i huvudet så det finns inte.
ska nog lyfta arslet och ta en Ipren . Är ensam
hemma nu mamma & Hans är på möte . Japp !
Juste har bestämt skolavslutnings- klänning
nu , klicka här för att se den . Tycker den
va fin och jag gillar inte att ha linne så det blir
bra. Kolla på catwalkfilmen , tryck på där det
stå ; catwalkfilm så kommer det upp, den
ser finare ut där :) Ah men nu ska jag göra
något orkar inte va på mitt rum . Juste !
Min tandläkare är sjuk så ska inte dit imon.
Men har skit ont i tänderna så får se ...
Men hejdå jag bloggar lite mer sen ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar