måndag 31 maj 2010
















Hissa ;
1. Mej själv .
- Jag är kung & cool och har ont i ryggen och knät
funderar på att gå ut och gå en sväng men har för
ont, hahah så fattar inte varför jag ens funderar på't.
2.Ida b.s .
- Hennes mamma lagar god kyckling ? Hahaha namen
hon ville att jag skulle hissa henne så varsigod lillen !
3. Felicia .
- Hon är så grymt bra på synt så det blir hiss för dej du !
4. Ida strand .
- För hon inte ska känna sej mobbad , nemen för hon
ska pka till turkiet på lördag och köpa nått åt mej :)
Dissa ;
1. Inga bra tevepogramm .
- Absolut inget bra sen AA slutade, usch det suger .
2. Torsdags .
- Den dagen kunde helt hoppa över den dan va elak .
3 . Ida b.s .
- Hon vägrar skaffa blogg, men nu ska jag göra en åt hon.

1 kommentar:

  1. ida da best svensson =D31 maj 2010 kl. 17:39

    haha, yeeaaay =D jag blev hissade ! (L)
    hhaa, ah, felicia är ju så bra på synth ;) märkte vi ju idag på musiken (Y)
    best ever liks. ! ;p
    & nej sarah du skaffar ingen blogg åt mig ! :O

    SvaraRadera