fredag 21 maj 2010

haha omg ida & jag suger !

Hahahhahaha oh my god säger jag bara ! Först skulle jag och Ida mötas vid Vilstadskolan men så vet inte puckot vart den ligger tydligen och går nån annan stans . Hahahah så typ gick vi förbi varandra massa gånger eller asso precis när hon gick kom jag och tvärtom . Så letade vi efter varandra i ca 20 - 30 minuter sen hittade vi änteligen varandra ! Herrugud asso . Hahaha tur att jag hade bobo med mej annars skulle jag vart lite rädder när jag gick och letade efter henne . Haha sen när vi hittade varandra så gick vi upp till kyrkogårn och kollade på allas gravar , jävlar va många döa människor det finns, haha . Omg jag och Ida skrattade seriöst hela tiden åt alla rolig namn , snälla som vi är ... Hahah så var vi där i typ en timme gick till mormor och morfars grav och några andra jag & Ida känner, eller ah kände ! Hahah , sjukt kul varre asso ! Jaow bro vi var ute ända tills klockan 10 , tuffa som vi är ! Sen gick man hem och duschade bobo och sånt skit . Och nu sitter man här och funderar på att kolla på ; The perfect men . Yeesyes men nu ska jag dra hare bäst flodhäst ! + langar stek bild på Ida som lufter mej men sina starka ben vafan !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar