tisdag 25 maj 2010

frissan & ullared , superdag !

Halloj , super sjukt kul dag idag ! Först skola så as tråkig menmen, sen stack jag och felicia hem till mej och sen direkt till frissan , gjorde blonda/ljusa/guldiga slingor, blev la rätt bra bild kommer imon ;) Ah sen typ gick jag och felicia hem till mej och åt och satt v datan och lite chill , sen stack vi till ullared ! När vi kom dit så först in i skoaffären hittade inget jag ville ha menmen sen in i Ullared då , eller ah Gekås som det heter, så träffade vi carro & vicky . Så gick vi med dom hela tiden i ullared , hahaha carro körde först felicia i vagnen och typ så , sen så körde hon mej i vagnen och vicky körde felicia , haha så typ tävlade vi och massa sprayade glitter sprey på varandra, ropade upp i kundradion , och massor ! Hahahahah galet kul dag asso , och näst nästa helg kanske vi ska sova över med dom ! =) Haha omg längtar , och denna helgen är det '' giseldagarna '' ( marknad ) Jag och felicia ska gå :) Hihi , men bilder på det lilla jag köpte kommer sen + en video som jag filmade när dom ropade upp mitt namn i kundradion . Hahah ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar