torsdag 27 maj 2010

.....

nu va det en sån dag som man inte kan planera ... kom nyss hem från akuten åkte dit vid 5 - 6 tiden och kom hem vid 22.00 ... Ah sjussade felicia ramlade av cyklen och tappade nästan medvetandet , kunde svara på frågor men samtidigt , Felicia och Ida märkte typ att jag inte svarade och så var rektorn ( vi cyklade förbi skolan ) där, och sprang fram till mej , ringde mamma och ambulans , vet inte vart Felicia och Ida tog vägen kunde inte se något, men det gick bra med Felicia tror jag . fick morfin i ambulansen och en sån där slang till nån vatten påse och ett rör i min arm så jag fick typ näring, fick ha syre i näsan så jag kunde andas, hade väldigt svårt att andas ... hemsk dag .


1 kommentar:

  1. fan zazza vad jag ångrar det :( förlåt med mej gick det okej , fick en hård smäll i huvet & låret så mådde illa & allt igår. men ddet i den påsen heter dropp de gör så ont , har fått det massa gånger jag & ida gick en bit när ambulansen kom , hölt på & svimma & jag sa typ 10 grr ''ida.. nu har jag dödat henne :('' men du kom ju hem & allt men krya <3

    SvaraRadera