lördag 22 maj 2010












1. Jag är typ halv finsk .
- hahah jao min mamma kommer från finlan och
då blire la att jag blir typ halv finsk eller typ nått.
2. Jag hatar CokaCola .
- vidrigt sånt dricker man endast när man har
magsjukan , det är så sjuuult vidrigt , blääää !
3. Jag älskar Kissies blogg .
- Yesyes , dah hon är sjukt bra på det hon gör
och alla som säger imot är seriöst avendsjuka.
4. Jag får '' stickningar '' i mina händer .
- Cirka 5 -10 gånger varje dag, känns som om
någon sticker in tusen nålar och sen drar ut dom.
5. Jag råkar ta sönder varje dvd jag har.
- Har nog haft mins 5 dvd;er om året för jag
lyckas alltid ta sönder dom , men så fick jag
ett Ps2 för kankse 2 år sen som funkade i
ca 1 år ( wiho längsta jag haft ) och sen dess
har jag bara kollat dvd filmer i datorn , men
ska snart få en ny dvd det sa mamma , hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar