onsdag 31 mars 2010

rubrik ! (a)

sitter här på mitt rum och drömmer mej bort när tommy visslar utanför, han säger hej kom hem till mej fast du är tjej så är du helt okej, tommy tycker om mej oh jag vet att det är sant ah ah ah. hahaha nae skojjar bara rolig som man är (a) menmen innan va man ute med ida och felicia och lille bobo oxå och joggade/gick i typ 1 & en halv timme. fete nice . sen började det SPÖRENGA , så v gick hem och , när jag kom hem bytte jag om t pyjams kläder ( shorts & linne ) och sen så åt jag , mamma hade lagat Hedvig- soppa, mums fete gott =) och sen satte jag mej här ! men nu ska jag faktist duscha och sen blire att kolla på AA. hähä men här kommer iallafall lite kort sen vi va ute och gick , ida ville inte va mä på bild men jag och felicia älskaaar kameran (a) hähhähäh, jaow hoppas ni har haft en bra dag, hörs senare pusss saraahh §


haha cool jag är ! =)


vi är fetecooolaaa (a)


äppleeeeeeeeeeeee !



hahah ramlade och tappade mössan



posar för kameran så hett (a)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar