onsdag 17 mars 2010

HiZZAR & DiZZAR !


hizzar :

1. PiMPiM.
- walla han är bäst jag svär, så sjukt fiin röst haru. lyssna på denna tex, sjukt bra, lyssna oxå på hans band ; MÖRVITT här !

2. Min humor.
Haha omg jag är fan bäst, jag har sån sjukt rolig humor. hahaha skratta nyss ihjäl mej åt att jag tänkte på en fluga som åkte motorcyckel. haha fick serri värsta bilden framför mej . (y)

3. Annoying Orange.
Hahahahahahahahahahaha OMG, seriöst o my god, jag dör fifan va kul han är, kolla alla ! som finns som han är med i, seriöst något av det roligaste jag har sett ! kolla på det här !


dizzar :

1. skolan.
omg så jobbigt, jo det är ju bra ohså, men så sjukt långtråkigt , bara typ 50 skoldagar kvar t sommarlov, + typ 30 lediga =) soft som fan, längtar ! =)

2. förkyld.
usch börjar bli förkyld igen, känner iongen smak på maten och helt snuvig och har hosta & slem i halsen . jobbigt som skit .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar