lördag 20 februari 2010

tom and jerry ♥

hejhej bloggne har nyss mmit hem har vart ute med bobo i snön och lekt lite försökt att fräva fram gångar i snön sp han också kommer fram annars får jag ju bära han för han är typ 20 - 30 cm hög och snön är typ 50 cm ^^ hähäh ah det är skit mkt snö här i ss. innan det var jag med felicia vi gick t konsum och jag köpte tom & jerry kex och lite lösgodis ^^ sen gick vi hem till henne och va ute i snönn =) sen gick jag hem och va ute med bobo som sagt. kom nyss och tänka på tom and jerry, ni vet pogrammet, jag och min bros ÄLSKADE det när vi va små hade massa filmer, tror jag harnågra kvar som jag kankseska gräva frma och kolla lite på :) åhh jag älskar verkligen det , och deras kex är undebart goa :) pröva det nån gång finns i nästan alla matbtiker vid kex-hyllorna :) men nu ska jag städa lite, ska ta före och efter kort så ni får se resultatet , hare bra leopad (A)§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar