onsdag 24 februari 2010

sorry som faen ? (a)

hihihi ursäka för KASS update menmen så är det ibland , skolan va sjukt lam förutom engelskan sista lektionen , satt och skrattade hela lektionen, satt jämte armin och han sa massa roliga saker ^^ ahahha hoppas det blir lika kul imon på engelskan :) hihi. sen efter skolan gic jag hem och åt och massa sånt skit och sen kollade jag lite på SATC & sen vid 5 kom famo och hämtade mejj, så hängde jag mä t henne , och hon sydde en skjorta som va lite för stor och sånt och armarna så detn blev nice , ska ha den imon i skolan tror ja, så kankse kommer bild på den sen imon ^^ ahiaf sen gjorde vi fläskpankaka och så lärde hon mej och sticka, kan det nu det är fan as kul & avslappnande ! hihi :) ah sen kollade vi på tve och lite sånt, sen v halv 9 typ kom Hans och hämtade mej så kom jag hem och nu sitter jag här och ska snart duscha och sånt skit . hihi men vi ses imon eller senare :) §

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar