måndag 8 februari 2010

rrroliiig ddag ♥

chacha bloggen ! hoppas ni har haft en bra dag idag dåva ! :) det hade jag eller ah förutom skolan men men. efter skolan hängde jag & felle med t Ida hem, vi gjorde la inte så mkt. kollade lite på datan, och så . sen gick vi ner åt varsin frukt & sen drog vi ut & tog nårra kort. sen gick vi till '' stan '' och mötte amanda v afroditde ( der va planerat ) haha ah så gick vi in där och Ida köpte ngra saker. jaow, sen gick vi t netto & Ica och sen hem till Ida igen , satt v datan & sen kollade vi på en Wallander film Läckan, hette den as läskig ;o ah iaf sen skulle jag och felle & manda hem så ida tog med sin hund och följde oss en bit. sen så gick hon igen, och så '' släppte '' vi av felle hos henne, sen kom värsta läskiga bilen och tutade på mej & manda. lläskigt ! ah sen gick hon mot sitt håll och jag mot mitt. kom hem & nu gör jag inte alls mycket, ska duscha och gå o lägga mej eller nått. men vi ses :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar