torsdag 11 februari 2010

haha hejj ! ♥

sorry för uppateringen ! menmen. dan va kul förutom skolan som vanlgt så men den funkade. jaow. efter skoaln hängde jag och felicia med Ida hem vi åt rostat bröd och så och typ snackademed hennes lillebror som är femmakladdare, ahhaa ida allade ha det iaf. ah det va kul , sen stack han på typ träning då gick vi upp till Idas rum och typ chillade lite. Sen efter en stund kom amanda, och då såg vi en kille utanför som såhär typ kom från Sequritas ah opch så vi såg han innan han kom t hennes hus, så vi '' klädde ut oss '' med sånna här coola kepsar och felicia hade nån huvebonad. hahah ah han ba ; Är dina föreldrar hemme ? Jag ba ; Nej på fest är. Han ba ; på en torsdag ? Jag ba ; Ja dom gillar att loss festa. HAHAHA bra svenska (yy) haha ah det va skit kul, sen gjore vi lite mer saker och sen gick vi ut. Först gick vi t ica och då mötte vi Simon & Yves , dom typ mulade ida och felicia men ikke mej oh mändz (h) hihi för vi va så snälla. sen så gick vi in på ica och köpte en choklad som vi delade på jaow. sen gick vi t skolan oh va på nöjet en stund med nermin , simon & yves . yo, a massa chill o flumm . sen så gick vi hem , kom hem åt, ut med bobo. och kollade lite tve och nu sitter jag här. men nú ska jag se på ; The proposal, Avatar , eller JallaJalla. Har sett alla massa ggr innan men dom är så bra. Nej justdwe jag ska inte se dom, kankse avatar flr den har jag inte sett men annars fortsätter jag med mitt Sex and the City maraton ! god natt puzz. bjuder på en fjortisbild från somras oxå.

1 kommentar:

  1. hihihi sötnos på bilden jue ! :D<3333
    / annie <3

    SvaraRadera