söndag 21 februari 2010

because of you (8)

hähä rubriken är en låt men Kelly Clarkson , as bra gammal sm satan men damn så bra =) jaow. idag har jag vart ute med felicia i sön sen efter sen stund kom Yves & Simon och va med , sen gick vi hem t felle och va lite med yves & simon ohså. jupw. sen gick ja hem och åt och städade min gadrober har fått min fjärde gadrob nu, överlycklig (h) hihih det är bra för nu får jag plats med allt, och har städat :) nu sitter jag här och lyssnar på musik klo kan är strax 10 så ska lägga mej och kolla på satc ( sex and the city ) och försöka sova . juste igår kollade hr mkt ja hade laft ner på satc sen jag började med mitt Satc - Maraton . och det hade precis blivit 24 timmar ^^ hahah det är en hel dag :) menmen nu ska jag väl fixa lite vi ses imon + jag langar lite söta bilder från idag ^^



1 kommentar:

  1. Såg din kommentar på Fokis blogg.
    Dem har redan utsetts för länge sen :) :(
    Jag vannn inte!! :'(

    SvaraRadera