torsdag 18 februari 2010



1. Jag älskar att rida.
ja det är så härligt och man mår
bra av det men jag är rädd som fan
för att rida, men vill snart försöka
igen, ah hoppas jag iallafall (yy)

2. Jag gillar löksill.
hahaha ah asso inte så många i min
ålder som gör det, men jag tycker
fan det är gott t midsommaren med
potatis, gräddfil , gräslök & korv.

3. Beroende av nässpray.
ajjdå inte bra men asso om jag väl
börjar ta det i 1 vecka som man ska
så ka ja kanppt inte sluata sen för
det bara forsätter att bli täppt -.-

4. Jag gillar att städa .
ahha ah inte alltid men ganksa ofta.
jag hatarnär mitt rum är stökigt.
hihhihi jaow och detblir så mkt
mer plats när det är rent + att
det bli mkt mkt fräschare (h)

5. Har för mycke kläder.
Usch , hr 3 stycken fullproppade
gadrober, ganksa jobbigt för det
får aldrig plts när klädene kommer
från tvätten, men ska nog få en
till som vi har lakan i om vi
hittar nån stans att ha lakenen
och skiten i då .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar