tisdag 26 januari 2010

rolig dag :)
hejhej & sorry för ingen update idag. men dirr efter skolan så kom ja hem och ba lämnade min väska och sen gick ut med bobo direkt & sen hem och bytte kläder och sen kom famo och hämtade mej & mamma . så åkte vi t ullared :) först gick jag och mamma t optikern och gjorde syntest, hade dålig syn :( så ska få glasögon ;/ eller asso har ju redan ett par men andvänder dom aldrig dör dom är fula, men ska börja använda dom ja får mer . för då kommer jag nog få linser att variera med :) ah glasögon kommer nog hit på fredag, tar kort på dom då och lägger ut, så ni får se dom :) ah, men sen efter optikern, stack vi in t gåkås. så gick jag ( går alltid ensam där, roligare ) :) höhö, hittade allt jag behövde förutom solglasögon & kameraväska, men det ornar vi nog :9 men nu kommer bilder på det jag köpte =)
silvrig flätat hårband :)

mascara :)
anteckningsblog med M.J :)
pärmar t skolan ;)
as bra fiilm :)

sminkväska, liten rosa . :)

faundetion ( stavning ) t läpparna :)

tshaa med ngt tryck :) ( t-shirt )
tshaa/tunika , men tryck :)

gråa strumpbyxor :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar