söndag 24 januari 2010

LÖRDAGEN !
hejhej, igår ( lördag ) så bloggade jag ju inte så mkt , så berättar om igår för er nu ;) ah först på förmiddagen vare as lamt, typ tråkade och chillade ohmassa . mm, och sen v halv 4 åkte vi t madde ( jessis dotter ) och hade spelkväll med henne och hennes kompisar. jaow. det va kul ;) vi spelade : Med andra ord. as kul :) ska köpa det spelet tror jag :) ahop. och sen vid 10 åkte vi hem typ och köpte pizza på vägen fast jag tog sallad ;) ah sen åkte vi hem och åt och sen gick jag och la mej .
SÖNDAG !
ah vaknade v 10 satte mej v datan & åt en macka. sen satte jag på Rosa avsnitt ( har laddat ner det på datan för 1 år sen typ ) ah och nu sitter jag ff och kollar på det. ska snart börja packa för ska ju hem t mamma idag. men jag uppdaterar mer sen när jag har gjort något ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar